Zbieramy dane na temat ilości odpadów pochodzących z działalności rolniczej

14-10-2019, 12:52

W związku z przygotowywaniem przez Urząd Miejski w Łęcznej wniosku o dofinansowanie w ramach programu priorytetowego dotyczącego „Usuwania folii rolniczej i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej” ogłoszonego przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, zwracamy się do wszystkich zainteresowanych mieszkańców o przekazywanie do Urzędu Miejskiego w Łęcznej informacji na temat ilości odpadów pochodzących z działalności rolniczej. Dofinansowaniu podlega utylizacja następujących odpadów:
- folia rolnicza,
- siatka do balotów,
- sznurek do balotów,
- worki po nawozie,
- worki typu Big Bag.
Informacje należy przekazać do dnia 31.10.2019 roku do Urzędu Miejskiego w Łęcznej. Stosowne oświadczenie do pobrania w załączniku.

Oświadczenie w załączniku.

Pliki do pobrania

Dane urzędu

GMINA ŁĘCZNA
URZĄD MIEJSKI W ŁĘCZNEJ
21-010 Łęczna, pl. Kościuszki 5
tel. 81-53-58-600
fax: 81-752-02-42
e-mail:

NIP 505-001-77-49
REGON 431020055
Elektroniczna Skrzynka Podawcza